بهترین هتل در بانه|هتل داوینکو4-08734250641
  • پنج شنبه 9 آذر 1402
  • 81
  • 0
بهترین هتل در بانه|هتل داوینکو4-08734250641
بهترین هتل در بانه|هتل داوینکو4-08734250641

هتل تفريحي داوينکو بانه، يکي از هتل‌هاي مُجلّلِ شهر تجاري بانه کردستان است که دارای گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری میباشد. این هتل ضمن مجهّز بودن به سيستم مديريت هوشمند و امکانات رفاهي جهت ارائه‌ي خدمات اقامتي، داراي بخش‌هايي همچون رستوران ويژه، رستوران سنّتي، صبحانه‌خوري، کافي‌شاپ، تالار پذيرايي . مجلّل، غذاي آماده‌ي سالم و با کيفيت، خشکشويي با مدرن‌ترين ماشين‌آلات و سالن جلسات اداري و آموزشي مي‌باشد. شما هموطنان عزیز میتوانید با رزرو آنلاین هتل داوینکو اوقات خوشی را در شهر زیبای بانه سپری کنید.

موقعیت جغرافیایی هتل داوینکو 

هتل داوینکو واقع در ورودی شهر خوش آب و هوای بانه در ابتدای سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود. هتل داوینکو بدلیل موقعیت مکانی مناسب خود دارای چشم اندازی بی نظیر می‌باشد دید هتل به سمت جنگل، دشت، کوه محیطی دلنشینی برای هتل داوینکو ایجاد کرده اند

مشخصات عمومی هتل داوینکو 

ساختمان نوساز این هتل زیبا در ۸ طبقه بنا و دارای ۳۲ باب اتاق لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. هتل دارای 96 تخت و با ظرفیت 20نفر در لابی و محدوده هتل داوینکو که خارج از محدوده ترافیک است از جمله محاسن هتل داوینکو میباشد

امکانات ویژه هتل داوینکو 

هتل داوینکو دارای رستوران با ظرفیت 200 نفر ،پارکینگ با ظرفیت 60 خودرو (رایگان) و اینترنت رایگان در لابی می باشد.

قوانین هتل داوینکو

نرخ میهمان خارجی (غیرعرب زبان) : یکسان با نرخنامه نرخ میهمان خارجی (عرب زبان): یکسان با نرخنامه بازه سنی اقامت رایگان کودکان: کودکان زیر ۴ سال (درصورت عدم استفاده از سرویس) بازه سنی برای اقامت با هزینه نیم بها: کودکان بین ۴ تا ۷ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) پذیریش خانم مجرد: با مدارک شناسایی معتبر

شیوه امتیازدهی هتل در ایران

هتل دو ستاره

هتل دو ستاره به طور معمول یکی از هتل های زنجیره ای محسوب می شود که امکانات بسیار محدودی را در اختیار مسافران قرار می دهد. امکانات و خدمات هتل دو ستاره در اتاق ارائه نمی شود. معمولاً این هتل ها یک رستوران دارند که غذا در آن سرو می شود. از امکانات اتاق های هتل دو ستاره می توان به تلویزیون و تلفن اشاره کرد، اندازه اتاق در هتل دو ستاره کوچک تا متوسط است.

هتل سه ستاره

امکانات هتل سه ستاره در مقایسه با هتل دو ستاره بیشتر است، یک لابی شیک و زیبای در این نوع هتل ها از ویژگی های هتل های سه ستاره به شمار می رود. هتل سه ستاره امکاناتی مانند استخر و باشگاه های ورزش در اختیار مسافران قرار می دهد، اما هیچ اجباری برای داشتن این امکانات در هتل سه ستاره وجود ندارد. حمل چمدان نیز توسط خود مسافران صورت می گیرد و در لابی هیچ شخصی برای انجام این گونه کارها در نظر گرفته نشده است. در هتل سه ستاره خدماتی مانند تمیز کردن اتاق ارائه نمی شود.

لابی هتل سه ستاره بزرگتر است و اتاق های آن نیز نسبت به هتل دو ستاره بزرگتر است، اما باز هم در رده اتاق های بزرگ قرار نمی گیرد. رستوران در هتل سه ستاره؛ سرو صبحانه به صورت بوفه را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: بازار تجاری بانه

هتل چهار ستاره

هتل های چهار ستاره در رده هتل هایی است که باید خدمات رفاهی داشته باشند و وجود خدمات و انواع سرویس با کیفیت در هتل چهار ستاره از ملزومات هویت آن هتل به شمار می رود. در هتل چهار ستاره، باید تمامی اقدامات و خدمات در جهت رفاه حال مسافران انجام گیرد. برخورد پرسنل، تعداد پرسنل و مهارت هایی که باید داشته باشند از عواملی است که یک هتل دارای چهار ستاره می‌ شود. در هتل چهار ستاره بیشتر این موارد وجود دارد:

داشتن مدیریت متخصص و کارآمد

انواع سرویس خانه‌داری

ارائه تشک و پتوی اضافه به مسافران

محل ورود مجلل و لوکس

داشتن فضای باز و سبز زیبا و بزرگ

قراردادن روزنامه، مجله و کتاب رایگان در اختیار مسافران

ارائه لباس راحت برای مسافران

ارائه گزینه‌های تخت معمولی و یا بزرگ

متعهد بودن کارکنان و تضمین مهارت آنان

سیستم روشنایی خودکار و هوشمند

داشتن آینه

جعبه کمک های اولیه

سازه و ظاهر مجلل و لوکس هتل

فضای مطلوب و بزرگ لابی 

اتاق هایی با طراحی خاص و زیبا

لباس فرم یکسان پرسنل هتل

داشتن کلیه لوازم شست و شوی بدن و مو در حمام

بازار تجاری بانه

هتل پنج ستاره

هتل پنج ستاره دارای بالاترین سطح کیفی در زمینه هتل و اقامتگاه ها می باشد. کیفیت این هتل باید همیشه در بالاترین سطح نگه داشته شود و تنزل در امور و خدمات منجر به کاهش امتیاز و ستاره هتل می شود. تمامی مواردی که از یک اقامت خوب و بی نقض باید در یک هتل پنج ستاره رعایت شود و تقریباً اتاق را به یک خانه با تمامی امکانات و اختیارات تبدیل نماید. هتل پنج ستاره؛ علاوه برداشتن تمامی سرویس ها و خدمات با کیفیت، باید پرسنلی با رفتار و مهارت بسیار خوب داشته باشد، چون رفتار پرسنل، میزان تعهد آن ها و مهارت های هتلداری و عمومی پرسنل یک هتل، نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهد داشت. هتل پنج ستاره باید موارد زیر را داشته باشد:

داشتن مدیریت حرفه ای و متخصص

خدمات خانه داری بی نقض

یونیفرم یکسان و آراسته برای تمامی پرسنل

ارائه انواع سرویس و خدمات رفاهی و تفریحی

تنوع در سرویس ها

تمیز کردن اتاق به طور منظم و به میزان دو بار در روز

وجود کلیه امکانات در اتاق ها مثل یخچال، تلویزیون و تلفن

داشتن فضای باز بزرگ و زیبا

ورودی لوکس و در سطح یک هتل پنج ستاره 

ساختمان هتل از بهترین متریال ساخته شده باشد

تعداد بالای اتاق

تضمین مهارت و رفتار پرسنل در شرایط متفاوت

انعطاف پذیری در ارائه سرویس در صورت درخواست مهمانان

وجود انواع اتاق یک نفره، اتاق دو نفره و سوییت مجزا

تزیین اتاق با استفاده از اکسسوری و اشیا دکوراتیو

هتل شش ستاره

هتل ها معمولاً تا پنج ستاره هستند، اما اگر هتلی دارای سطح کیفی بالایی باشد، به طوری که از هتل های پنج ستاره نیز بالاتر بود و قابل مقایسه با آن ها نباشد از شش و هفت ستاره برای امتیار دادن به آن استفاده می شود. هتل هفت ستاره وجود خارجی ندارد و تنها عنوانی برای هتل های با کیفیت بالاست. تعدا هتل های شش ستاره نیز زیاد نیست و تمام مواردی که برای هتل پنج ستاره عنوانشد با کیفیت بیشتر و تنوع بالاتر برای هتل شش ستاره صدق می کند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر